سلام من ۲۸ ساله هستم چندسال پیش با پسری دوستی داشتم که چند سال طول کشید و بااینکه شهرمان کوچک هست افراد کمی مثل دوستان من و اون و خانواده هامان خبر داشتند و رابطه ی س.ک.س نداشتم باهاش پسر هم بعد کات کردن مزاحمتی درست نکرد . آن زمان چون دوستش داشتم خواستگارا رد میکردم یادمه یک دفعه یکی آمد خواستگاریم من جواب رد دادم ولی خیلی پیگیر بودند از رو بچگی بهش گفتم من تاحالا خیلی دوست پسر داشتم و نمیخوام ازدواج کنم خونه هم باید داشته باشید که پسر منصرف شه و بره.
درحالیکه فقط با آن پسر دوست بودم و اینجوری گفتم که از من بدش بیاید. دیگه مادر آن خواستگار حرفی نزد ولی نمیدونم پسر چیزی گفت به خانوادش یا نه. به خانواده من که چیزی نگفته بودند ‌. این جریان برای ۵ سال پیش است. یعنی ۲۳ سالگی من .و دوسال بعد باآن پسر کات کردم . و در این سه سال همش خواستگار داشتم که ندیده یا یک بار می آمدن رد میکردم فقط با دو موردشان چند جلسه رفت و آمد کردم اما به توافق نرسیدیم ‌. ولی با یک نفر دیگه هم دوست شدم به اصرار دوستانم که باز هم رابطه جنسی نبود و سه ماه طول کشید و چون قصد ازدواج نداشت تمام کردم. یعنی من کلا تو ۲۸ سال زندگیم دوبار تجربه دوستی داشتم و دوبار هم با خواستگار چند جلسه رفت و آمد کردم .
حالا برایم خواستگاری آمده که از روی اتفاق آشنای ان خانواده ای که چندسال پیش پسرشون امد خواستگاریم هستند و از روی اتفاق خواستگار سابق یکی از دوستان من که الان ازدواج کرده هم بودند که خود خواستگارم نخواسته و من رابطه خوبی با ان دختر ندارم . من از پسر خوشم امده ولی میترسم پسری که قبلا خواستگارم بود باهاش دوست باشه و بهش حرف های منو بگه و همینطور ان دختر از روی حسادت دوستی سابق من رو بگه. و اگر بگند این آقا حتی میتوانند دوست پسر اول من را پیدا کنند چون شهرمان کوچیکه . به نظرتان من این آقا را رد کنم یا راهی وجود داره که متوجه نشند . ضمنا به نظرم غیرتی و حساس هستند این جناب خواستگار