باسلام
دختری مجرد با شرایط نسبتا خوب هستم. متاسفانه چند وقت پیش متوجه علاقه یک مرد متاهل در اطرافیانم به خودم شدم که با وجودی که ابراز کلامی نشده ولی به نظر میرسه خیلی شدیده و ایشون با تغییر رفتار من نسبت به خودشون واقعا حالات عجیبی پیدا میکنه.
حالا تا اینجاش خیلی مهم نیست ولی برای من مهم اینه که من از اول از خصوصیات اخلاقی این فرد خیلی خوشم میومد و از نظر انسانی واقعا دوسش هم داشتم ولی از وقتی متوجه این احساسش شدم واقعا منم به شکل جنس مخالفی و عاشقانه دوسش دارم و بعید میدونم در صورت ابراز از طرف ایشون اصلا توانایی مقاومت داشته باشم. با توجه به اینکه این موضوع در محیط کارمه و من نمیتونم شرایط رو تغییر بدم و خیلیم آزار روحی میبینم چون نهایت تلاشم رو میکنم که اون شخص تصور کنه من بهش حس خاصی ندارم.
ولی در زندگی تنهام و بشدت نسبت به این شخص درگیری فکری و احساسی دارم نمیدونم چیکار کنم
با کوچکترین نگاها و حرکات مثبتم اون شخص به شدت به سمتم میاد و من میترسم با گذشت زمان دیگه نتونم احساسمو و خواسته قلبی ام رو که ارتباط با این شخص هست پنهان کنم. هرچند مسلما اون مرد میدونه من دوستش دارم ولی خب قطعا از نظر من نسبت به برقراری رابطه آگاه نیست.
من واقعا دوس داشتم بتونم داشته باشمش ولی با شرایط فعلی … .
و باید اضافه کنم من این فرد رو جدا فرد شریفی میدونم ولی با رفتارای عجیبش واقعا نمیتونم بفهمم قصدش چیه و رفتاراش طوریه که فقط انگار منتظر یه چراغ سبز از طرف منه و منم مدام خودمو میزنم به اون راه. و با توجه به شرایط زندگیش تقریبا مطمئنم زندگی مشترک خیلی پرمشکلی داره.
و خیلی برام مهمه بدونم آیا همچین مردی مرد بدیه؟
لطفا راهنماییم کنید.