سلام من یه دختر 22 ساله، دانشجوی پزشکی و از یه خانواده نسبتا مذهبی هستم یه خواهر 16 ساله دارم که حاضر بودم روی اسمش قسم بخورم اخیرا خواهرم خیلی با موبایلش مشغول بود دیشب به طور تصادفی دیدم که خواهرم خوابش برده و صفحه گوشیش روشنه میدونم کار درستی نیست اما یه حس کنجکاوی باعث شد تا صفحه چت هاشو چک کنم تو صفحه چت هاش اسم تعداد زیادی پسر بود ( خواهرم کلاس یازدهم انسانیه و توی یه گروه تو واتساپ با اینا آشنا شده ) البته هرکدوم ک درخواست دوستی کرده بودن و بهش اصرار کرده بودن که عکس بفرسته رو رد کرده بود و فقط گفته بود که میتونه یه دوست باشه صرفا. یکی دوتا چت دیگه بود که با عنوان آجی داداش همو صدا کرده بودن و اینطوری با هم درارتباط بودن (من خودم این نوع رابطه رو درک نمیکنم از دید من کاملا قصد و نیت دیگه داشت پسره با توجه به متن چت هاش). اما ضربه آخرو زمانی خوردم که یه صفحه چت به اسم “س” رو باز کردم و دیدم خواهرم 4 ماهه که با یه پسر رل زده و هر روز چت سکسی دارن با هم، خواهر من کاملا محجبه است ولی توی چت هاش عکس هایی از یه قسمت هایی از بدنش واسه اون پسر فرستاده بود که من شاخ دراوردم (فک کنم تا حالا حضوری همو ندیدن) ولی فقط این نبود و حتی از دیدن هم و برقراری رابطه جنسی به زودی(نمیدونم کی) با هم حرف زده بودن.( درحالی که از حرف های پسره کاملا مشخصه که فقط دنبال رابطه جنسیه نه یه رابطه پایدار)
انقد شوکه شدم که تا همین الان هم بدنم یخ کرده و دستام میلرزه. اینکه خواهرم از اعتماد پدر و مادرم و ما سوءاستفاده کرده مثله خوره افتاده به جونم و از طرفی احساس گناه دارم چون پدر من یکم متعصبه و روی رفت وآمد ما خیلی حساسه ولی من چون خودم یکم این محدودیت ها رو حس کرده بودم ( البته من به شخصه هیچ کمبود محبتی ندیدم ) با صحبت هام تونستم پدرنو قانع کنم که بزاره خودش به تنهایی بره کلاس هاشو. (خواهرم کلاس زبان، قلم زنی و دف میره)
الان نمیدونم باید چیکار کنم…. خواهرم هنوز نمیدونه که من رابطه شو فهمیدم از طرفی نمیتونم به مامانم یا بابام بگم چون هم ممکنه یه بلایی سر خودشون بیارن هم خواهرم و از طرفی هم ممکنه آینده خواهرم هم به خطر بیفته چون اگه متوجه این موضوع بشن قطعن نمیذارن ادامه تحصیل بده و شوهرش میدن
تو رو خدا بگین من باید چیکار کنم که کمترین آسیب به خونواده مون وارد شه و رابطه ام هم با خواهرم خراب نشه 🙇