سلام
بین 35 تا 40 سال سن دارم و متاسفانه خجالتی و اهل رودروایسی هم هستم. چند سال قبل یکی از اقوام با من تماس گرفت و گفت در خونه ما اومده و باهام کاری داره. بعد از دیدن ایشون گفت همه جوره کمک میکنم تا ازدواج کنی، و از اون به بعد به بهانه های مختلف منو به خونش دعوت میکرد. ایشون یه دختر زیر 30 سال داشت و سعی داشت من و ایشون همدیگه رو ببینیم و… با اینکه کوچکترین احساسی نسبت به این دختر نداشتم اما از روی دلسوزی و اصرارهای پدرش بعد از مدتی که با خانوادم در میون گذاشتن بهم گفتن که توهم زدی و اون دختر قبول نمیکنه و تو شرایطشو نداری و به هیچ وجه نزدیک هم نشو(متاسفانه بزرگترها هم بجای کمک از راه صحیح، حرفایی زدن که لج منو درآوردن!). پس از چند ماه ایشون با اصرارهای مکرر به من میگفت هرکیو میخوای بگو…. و من هم در یک حالت احساسی و از روی دلسوزی گفتم دخترتون… بعد از یک ساعت به حدی پشیمان شدم که انگار تمام دنیا روی سرم خراب شد! طی دو روز رفتارهایی از خانواده دیدم که نشون میداد با اونا در میون گذاشتن و مخالفت کردن.
پس از چند روز باهام تماس گرفت و گفت که جوابش منفیه و منم در جواب گفتم اتفاقا خودمم میخواستم بگم پشیمون شدم! همین یه اشتباه باعث شد بعد از یکی دوسال به دخترشون پیام بدم که فکر بدی درباره اون پیام نکرده باشن و بخاطر مخالفت خانواده خودم بود…. متاسفانه بعد از این پیام، دختر هر روز به بهانه های مختلف به خونه ما و پیش زن داداشم میومد و …. و دوباره دلسوزیهای… بعد از چند روز پیش یه مشاور رفتم و گفت که هیچ وقت از روی احساس و دلسوزی هیچ کسی تصمیم درستی مخصوصا درباره موضوع ازدواج نگرفته و بخصوص که هیچ حسی بعد از ملاقات های اول با دختر نداشتی اصلا نمیتونه نشونه خوبی باشه.
الان به حدی عصبی هستم که با مصرف قرص اعصاب هم آروم نمیشم. گاهی پدرش در شهر تو مسیرم قرار میگیره و گاهی نزدیکان دیگش و فکر و مغزمو تا حد نابودی پیش بردن.

الان بقدری حساس شدم که اگه یکی از نزدیکان حتی غیر از خانوادش هم سر راهم قرار بگیره یا کوچکترین کمکی بهم بکنه فکر میکنم میخوان منو بزور….!
لطفا بهترین راهی که منو از این مزاحمت ها خلاص کنه معرفی کنید. فقط اینو بگم به حدی متنفر هستم که نمیتونم حتی با پیام بهشون بگم مزاحم نشن! یه فوبیای بد و چندش آوری نسبت بهشون پیدا کردم و وقتی بی اعتنایی منو نمیبینن بدتر میشم و دیگه خیلی سخته که خودمو کنترل کنم. خواهش میکنم بهترین راه رو به من بگید. ممنون از لطفتون