با عرض سلام و‌خسته نباشید،
پسری مجرد ۳۴ ساله فوق لیسانس مهندسی و در زمینه مرتبط شاغل بوده و ساکن کشور ترکیه هستم و زندگی کاملا مستقلی دارم و راضی هستم. تا بحال از هیچ دختری خواستگاری نکردم ولی ۲ مورد آشنایی جدی بود که به تفاهم نرسیدیم و رابطه جنسی نه در حد کامل با آنها داشته ام. به غیر از این، به صورت گذرا رابطه جنسی کامل داشته ام ولی احساسی نبوده و صرفا جنسی بوده اند.
۵-۶ ماه پیش از طریق دوستان با خانمی آشنا شدم ۲۹ ساله که عقد ناموفق داشته اند، ۴ سال پیش. ۶ ماه بعد نامزدیشان بهم خورده. ازدواج سنتی بوده و طبق گفته خودشان پی برده اند که آقا چشم و گوشش میجنبیده و به درخواست مکرر خانم جدا شده اند. بعد از طلاق، خانم با دوست پسر قبلی اش (دوست پسر قبل از ازدواجش) دوباره وارد رابطه میشود و حتی رابطه جنسی کامل. (در دوران نامزدی رابطه جنسی کامل برقرار شده بود). ولی به دلیل آزار و اذیت دوست پسرش از او بعد از ۲ سال مجددا جدا میشود.
یک سال بعد از آن ماجرا با بنده آشنا شده است. خانمی بسیار خوب و منطقی و خانواده ای متشخص و اصیلی دارند. ایشان عاشقانه مرا دوست دارند و من هم قلبم برایشان میتپد. اما روابط قبلیشان مرا آزار میدهد، اینکه خصوصی ترین لحظاتمان را قبلا حداقل ۲ نفر با ایشان تجربه کرده اند، مرا میرنجاند. میدانم در آن زمان من نبوده ام و حالا همه چیز عوض شده است، ولی بازهم هضم کردنش برایم مشکل است. درست است من هم رابطه جنسی داشته ام، ولی یا کامل نبوده و یا احساسی نبوده.
لازم بذکر است اکنون از راه دور در ارتباط هستیم (ایشان در ایران و من در ترکیه) و در این ۵ ماه اولین دیدار در ایران ۷ روز در رستوران و کافه و دومین دیدار ۵ روز در ترکیه در منزل بنده و رابطه جنسی بوده است.