سوالتو بپرس
X
    دسته بندی: قبل ازدواج

مشکل با دوست پسر

سلام ۲۷ ساله داتشجوی سال اخر دکتری.۲ترم در یک دانشگاه مهمان شدم پسری که همکلاسم بود خوشش اومد ولی من اصلا اینو در شان خودم نمیدیم.۷ماه پیگیرم بود آخر باهم دوست شدیم.الان حدود ۶ماه به صورت جدی باهم دوستیم من در طی این مدت خیلی اسم کات میوردم ولی به شدت عاشقه و نمیزاره هیچ جوره.روابطمون در حد بوس و بغل بود ولی من همش میگفتم که واقعا درست نیست و ما باید جدی شیم.ولی اون میگه خیالت راحت تو مال منی و این حرفا و من بهش مدام گفتم که اهل دوستی تیستم چون قبل این پسر من با هیچ پسری حتی دوست هم نبودم چون همش مشغول درس بودم.الان یکم صمیمی شدیم و در حد ارضا شدن من دوبار شد که دست به آلتش زدم و یکبار ارضا شد.و قبل این کار من بهش گفتم که خیلی دوستیمون طولانی شده باید حداقل یه آشنایی داشته باشبم (قبلا که این صحبت بود میگفت درسمون تمام شه خونه و…)حتما میام.ولی اینبار من گفتم واقعا باید یه تصمیم بگیزیم.الان بابت اینکارم خیلی ناراحتم ولی واقعا آدم میره تو حس و اونن مدام میگه نگران نباش پشیمون نمیشی .با شوهرت اینکارو میکنی.رابطه جنسی نداشتیم .در حد مالش .ممنون میشم بگین چیکار کنم واقعا غذاب وجدان دارم.

Sara26:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما سارا جان
    قابل درک هست که این شرایط ایجاد شده با باورهای قبلی شما همخوانی ندارد و این باعث می شود که برای شما نگرانی و فشار روحی بیشتری ایجاد شود .
    اما عزیزم همانطور که خودت هم اشاره کردی اگر این مسیر برای شناخت می باشد در احترام به این آقا نیاز است که این رابطه به صورت رسمی از سمت خانواده ها مورد پذیرش قرار گیرد تا شاها نیز بتوانید مسیر ارتباطی خود را ادامه بدهید .
    در این مسیر روابط دوستی با روابط نامزدی و ازدواج متفاوت می باشد حتی اگر هدف دوستی شناخت و ازدواج می باشد بهتر است که از وارد شدن به مسائل جنسی خوداری کنید در اول اینکه خب هیچ تضمینی برای آینده وجود ندارد و ممکن است اتفاقات زیادی در مسیر ازدواج رخ بدهد دوم اینکه یکی از جذابیت ها و دلایل ازدواج رفع نیازهای جنسی می باشد پس زمانی که در روابط دوستی به آن پاسخ داده می شود انگیزه و تلاش می تواند برای ازدواج کاهش یابد و سوم اینکه روابط جنسی به هر شکلی وابستگی زیادی را می تواند ایجاد کند که باعث می شود که نتوانید به شناخت خود و یا معیارها و... توجه لازم را داشته باشید .
    در زمان فعلی نیاز است که در یک فضای مناسب تر که روابط شما نتواند به روابط جنسی به هر شکلی ختم شود مثلا یک فضای پارک ، کافه ،و... در احترام به این آقا اگر ادامه شرایط به این شکل برایتان قابل پذیرش نیست بیان کنید که این شرایط را دیگر نمی پذیرید و می خواهید برنامه ایشان و مسیر مد نظرشان را برای ادامه رابطه بدانید و مسیر و نظر و احساسات خودتان را نیز بیان کنید .
    بهتر است در احترام به ایشان بیان کنید که تا زمان رسمی شدن رابطه از سمت خانواده ها رابطه جنسی را قطع کنید و به بعد واگذار کنید .
    در این مسیر برای ازدواج پیشنهاد من به شما گذراندن مشاوره پیش از ازدواج می باشد چون کمک می شود تا با شناخت بیشتر در این مسیر پیش بروید .
    در کنار اینکه بهتر است به شناختی که کسب کرده اید توجه کنید آیا با این شناخت مایل به ازدواج و زندگی مشترک به ایشان هستید ؟ این سوال می باشد که اگر پاسخ آن برای شما مثبت هست بهتر است که با این آقا صحبت کنید و رابطه شکل رسمی تری به خود بگیرد.