سوالتو بپرس
X

واقعا خسته شدم به کمک نیاز دارم..

محتوا:سلام من یه دختر ۱۸ سالم امسال کنکور دارم ولی چیزی نخوندم بااینکه تا قبلش دانش اموز خیلیی زرنگی بودم .از هرچی درس زده شدم واقعا نمیدونم چی میخام .از این ور اعتماد بنفس پایین دارم قدم۱۵۳ هس کلا پسر میبینم استرس میگیرم هیچوقت با هیچ پسری حرف نزدم کلا میگم اگ فرهنگیان قبول نشدم و خواستم برم پیام نور از استرس میمیرم .از وقتی قرنطینه اومده همش خیال پرداز شدم احساس کمبود محبت دارم تصور میکنم یکی هس ک دوسم داره
بااین همه احساس بی ارزشی .ترس از قبول نشدن و تلاش نکردن .قد کوتاه. ترس از جنس مخالف چکار کنم ؟ تو جمع حرف نمیزنم ارومم .دلم گرفته
من دوست ندارم اینجوری باشم مشاورم نمیتونم برم واقعا چکار کنم؟

f_t_81:

نمایش نظرها (1)

  • پیش بروید اما این ترس هایی که بیان می کنید می تواند ارتباط با عزت نفس شما داشته باشد .سلام به شما دوست عزیز
    ببین عزیزم شما در سنی قرار دارید که گرایش به جنس مخالف بیشتر می شود در کنار اینکه خیالپردازی ها نیز افزایش می یابد اما شما نیاز است که به شرایط سنی خود آگاهی باشید و سعی کنید که در کنار احترام به این احساسات خودتان به این موضوع نیز دقت کنید که اگر بخواهید تایم زیادی را به خیالپردازی بپردازید وقت و موقعیت خود را برای رسیدن به خواسته ها و اهدافتان از دست می دهید پس بهتر است که در این مسیر برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید .
    داشتن برنامه ریزی و هدف در کنار استعداد نیاز است که با پشتکار همراه شود تا بتوانید موفقیت بهتری کسب کنید پشتکار دلیلی است که تفاوت بین افراد ایجاد می کند که مسیرهای و شرایط نسبتا مشابهی دارند .
    دقت کنید که اگر شما بخواهید با سرزنش کردن خود پیش بروید و دائم ظاهر خود را مورد بررسی قرار بدهید و برای تعریف خود تنها از یک ویژگی استفاده کنید و بقیه ویژگی های خودتان را نادیده بگیرید در این حالت عزت نفس شما یعنی من وجودتان کاهش می یابد و نمی توانید با عزت نفس لازم پیش بروید .
    بهتر است در احترام به خودتان و بدون هیچ مقایسه کردنی مسیر رشدی خود را ادامه بدهید .
    اما در مورد ترس از جنس مخالف در این مورد نیاز است که افکار و احساسات شما بررسی دقیق شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا با شناخت بهتر پیش بروید اما این ترس هایی که بیان می کنید می تواند ارتباط با عزت نفس شما داشته باشد .