سوالتو بپرس
X

پوشش در برابر پسران فامیل

با عرض سلام و خسته نباشید
نامزد من آدمیه ک پوششو تا حد توافقیمون رعایت میکنه و گفت و گو هایی دربارش صورت گرفته. ولی الان یک مشکلی که پیش اومده اینه ک من بهش گفتم جلوی یه پسری از فامیل که بزرگ شده و به درک و فهم رسیدن باید اون پوشش توافقی رو رعایت کنی جلوش. مثلا اگه بخوام دقیقتر توضیح بدم موضوع این بود که پاشو از پسر عمش که ۱۳ سالشه حدودا بپوشونه و با شلوارک و دامن نگرده و شلوار بلند بپوشه. خودش هم جوریه ک اینکارو حالت معمولی میکنه و هیچوقت پاشو نشون نمیده جلوی پسرای فامیل ولی اینجا میگه که نه این پسرعمم مثه داداشمه و مهم نیست جلوش رعایت کنم و … بار ها براش گفتم که نشون دادن بدنت و پات از خط قرمزای منه. بهش تمام این صحبتارو کردم. خودش بهم گفت برو از یکی دیگه سوال کن و جواب اونو برام بیار. منم بابت همین مزاحمتون شدم و ازتون میخوام کمکم کنید.

sohrabim89:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    در این مسیر نیاز است که هردوی شما به دیدگاهای یکدیگر گوش بدهید و نظرات همدیگر را بشنوید و سعی کنید که در این مسیر با بینش پیش بروید چون اگر بخواهید بدون در نظر گرفتن بینش ها و دیدگاهی یکدیگر در جهت کنترل هم پیش بروید این مسیر آسیب زا می باشد .
    از نظر پوشش بهتر است در دوران شناخت و نامزدی به پوشش فرد مقابلتان توجه کنید و سعی کنید بر مبنای پوشیی که فرد دارد دست به انتخاب بزنید چون تغییر کردن هم می تواند سخت و هم زمان زیادی طول نکشد مگر اینکه خود فرد نیز با صحبت تمایل به تغییر داشته باشد .
    در این مسیر درست و غلز براساس دیدگاهای هریک از شما دو نفر می باشد و نمی توان بیان کرد که یکی از شما دیدگاهش بر دیگری برتری دارد بله از نظر دینی خب می توان بیان کرد که این پوشش بهتر است بیشتر شود چون این آقا با تمام راحتی یک نوجوان هست اما اینکه شما بخواهید به اجبار دیدگاهای خودتان و همسرتان را در یک راستا قرار بدهید ممکن است دوام زیادی نداشته باشد .
    بهتر است در اسن مسیر شما و ایشان نسبت به شناخت هم بیشتر اقدام کنید و سعی کنید که در همین دوران مشاوره پیش از ازدواج را دریافت کنید تا با صحبت با هردوی شما بتوانیم در این زمینه به شماها کمک کنیم چون هردوی شما نیاز است یک سری مشترکات فرهنگی و دینی داشته باشید در کنار اینکه به تفاوت های هم احترام بگذارید و این تفاوت ها برایتان قابل پذیرش و احترام باشد تا بتوانید مسیر زندگی مشترک را ادامه بدهید چون نمی توان دائم و در موضوعات مختلف به فرد مقابل بکن و نکن کرد البته این تنها شامل همسرتان نمی شود و شامل شما نیز می شود .
    اما در مسیر ازدواج یک سری تعهد ها وجود دارد که اگر از قبل در مورد آن به توافق رسیده اید و براین اساس این رابطه را انتخاب کرده اید نیاز است که هردوی شما به آن پایبند باشید .
    اما به صورت کلی بدون صحبت با هردوی شما و بررسی معیارهای انتخابی ، همخوانی مذهبی ، فرهنگی وهمچنین توقعات ، دیدگاها و بعد شخصیتی و رفتاری نمی توانیم نظری بیان کنیم پس بهتر است هردوی شما باهم برای مشاوره به صورت حضوری در همین دوران اقدام کنید.
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    021-22247100