سوالتو بپرس
X

خودارضایی

سلام من ۲۴ سالمه و مدت یازده ساله که خودارضایی داشتم تا الان خیلی تلاش کردم که ترک کنم ولی موفق نشدم ..
به نظر شما آیا وقفه دهی میان دفعات خودارضایی میتونه کمک کننده باشه ؟ یعنی اگه هفته ۲ بار بوده بشه هفته یه بار و بعد بشه یه هفته بعد ؟؟؟
اینم بگم من چند بار به روانپزشک مراجعه کردم ولی کمک کننده نبود و یه دوره موقتی بود

Alirezadawi:

نمایش نظرها (1)

  • سلام به شما دوست عزیز
    این همه سال خودارضایی می تواند برای شما با عادت نیز همراه باشد که ترک آن نیاز به زمان و پشتکار خود شما دارد .
    در این مسیر بهتر است برای ترک خودارضایی از متخصص سکس تراپی استفاده کنید تا همه شرایط شما بررسی شود و نسبت به آن به شما کمک شود .
    بله بهترین راحل حذف عوامل تحریک کنند و برنامه داشتن برای خودارضایی می باشد به این معنا که بسته به میزان خودارضایی شما ر هفته آن را کاهش بدهید و در زمان مشخص و بعد آن تعداد را کم کنید و به هفته ای یکبار و بعد دو هفته یکبار و... ادامه بدهید .
    دقت داشته باشید که داشتن برنامه روزانه برای زندگیتان کمک زیادی به شما می کند به این معنا که شما تمرکز خود را بر این موضوع و رفتار و عوامل تحریک کننده آن کاهش می دهید چون میزان بیکاری شما کم می شود و می توانید با برنامه و توجه به دیگر علایقتان لذت های دیگری را نیز تجربه کنید که باعث می شود تمایل شما به تکرار انها بیشتر شود .
    بهتر است تغذیه مناسب و ورزش نیز جز برنامه های روزانه شما باشد تا بتوانید نتیجه گیری بهتری را تجربه کنید و از نظر جسمی نیز شرایط بدنی و آسیب های احتمالی به سمت بهبودی پیش برود .
    درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
    02122354783

مطالب مرتبط